Lid worden

Je kunt op ieder moment lid worden van SDO. In de meeste gevallen zul je eerst een aantal weken trainen om te kijken of het je bevalt. Je bent dan ‘kandidaat-lid’ en hoeft nog geen contributie te betalen. Na 4 weken bepaal je of je lid wordt van SDO. Daarna betaal je contributie voor je lidmaatschap.

De voordelen van een lidmaatschap bij SDO op een rijtje:

– Twee keer trainen in de week en een wedstrijd op zaterdag. In de zomermaanden op het veld en in de wintermaanden in de zaal.
– Een trainingspak in bruikleen en voor elk team een set wedstrijdshirts.
– Minimaal 2 leuke teamactiviteiten per jaar.
– Diverse verenigingsactiviteiten zoals een koppelschiettoernooi, een Pinkstertoernooi en diverse feesten.
– Mogelijkheid tot diverse opleidingen, zoals een trainer, coach of scheidsrechters opleiding.
– Diverse leuke vrijwilligerstaken (goed voor de persoonlijke ontwikkeling).
– Kortom een gezellige en sociale vereniging waar iedereen welkom is.

Geef je hier op voor gratis een keer meetrainen.

Wil je lid worden van SDO?

Dan kan heel makkelijk door te klikken op de deze link.

of door het inschrijfformulier te downloaden:

SDO Aanmeldingsformulier
* S.D.O. zorgt ervoor dat er zorgvuldig met uw persoonsgegevens wordt omgegaan. Wij houden ons aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Het privacy reglement kan je hier inzien.

Wijzigen doorgeven

Geef wijzigingen in je adres af andere gegevens altijd via de mail door aan de ledenadministratie. Als je vragen hebt over je lidmaatschap kun je ook altijd bij de ledenadministratie terecht via:
ledenadministratie@sdokorfbal.nl