Excellente Vrienden

Van der Linden Reiniging

Van der Geest Heiwerken

Kinderopvang Wonderland

SDO Korfbal Hillegom is op het moment één van de grootste korfbalclubs in de regio. De club staat bekend om de sociale cultuur en gezelligheid. In Nederland zijn er op dit moment ongeveer 100.000 korfballers. Een sport met veel exposure en waar normen en waarden hoog in het vaandel staan. SDO Korfbal focust zich op hun “Excellente Vrienden”, maar daarnaast is Maatwerk Sponsoring ook zeker mogelijk.

Excellente Vriend
Als Excellente Vriend draag je een maatschappelijk steentje bij, want met een deel van de sponsorinkomsten geven wij mensen die financieel gezien geen sport zouden kunnen beoefenen toch de mogelijkheid hiertoe. Ook zorgen wij voor goede materialen om te sporten voor onze jeugd. Uiteraard gaan we ook graag aan de slag met andere creatieve ideeën tot samenwerking.

Wanneer je voor deze vorm van sponsoring kiest wordt krijgt jouw onderneming veel exposure:

• Een bord op onze sponsorgevel
  • Een reclame-uiting op onze site en in ons wekelijkse clubblad
  • Een uitnodiging voor de jaarlijkse vriendendag met een leuke activiteit.

Dit voor slechts 200 euro per jaar.

Maatwerk Sponsoring
Naast de Excellente Vrienden is er ook Maatwerk Sponsoring mogelijk. Een voorbeeld hiervan is Teamsponsoring. Maar wij staan open voor elke samenwerking. Neem hiervoor contact met ons op om een afspraak te maken.

Is je interesse gewekt?
Als je interesse of vragen hebt kan je ons mailen via sponsoring@sdokorfbal.nl.

Wij hopen je binnenkort als nieuwe “Excellente Vriend” of sponsor bij SDO te verwelkomen!