Vrienden van SDO

Met de “Vrienden van SDO” wil SDO geld inzamelen en de club nog verder te verbeteren,om als club financieel sterker te staan en projecten binnen de club te realiseren. Hierbij kan gedacht worden aan het financieren van:

• Verbetering van het clubgebouw
  • Clubactiviteiten georganiseerd door de activiteitencommissie
  • Opleiden van leden
  • Korfbalmateriaal

Iedereen die SDO een warm hart toedraagt, kan vriend worden. Opa’s, oma’s,  vaders, moeders, buren, vrienden, vriendinnen etc. Bedrijven kunnen natuurlijk ook vriend van SDO worden. Extra leuk aan de “Vrienden van SDO” is dat je uitgenodigd bent voor de “Vriendendag”. Op deze dag zijn alle vrienden en vrijwilligers van SDO uitgenodigd en wordt er  een leuke activiteit georganiseerd. Deze dag zal elke keer een andere invulling hebben.

Hoe kan je SDO helpen?

“Vrienden van SDO” geeft iedereen de mogelijkheid om zijn/haar steentje bij te dragen. SDO biedt 3 mogelijkheden aan met een aantal bijbehorende voordelen. Zo willen we als club een blijk van waardering geven aan onze vrienden.

Je hebt de keuze uit de volgende mogelijkheden:

Goede Vriend (€ 50,- per jaar)

• Een naambordje op het “Vrienden van SDO” bord
  • Toegang tot de “Vrienden van SDO” dag

Beste Vriend (€ 100,- per jaar)

• Een naambordje op het “Vrienden van SDO” bord
  • Een “Vrienden van SDO” T-shirt
  • Gratis kopje koffie bij thuiswedstrijden op het veld
  • “Vrienden van SDO” clubcard

Als club hopen wij samen met de “Vrienden van SDO” van SDO een nog mooiere club te maken.

Als je ook vriend van SDO wilt worden, mail dan naar vrienden@sdokorfbal.nl of klik hier.

Ook bedrijven helpen SDO!

Voor bedrijven heeft SDO een veelzijdig aanbod voor samenwerking. De meest gekozen optie is Excellente Vriend. Maar ook Maatwerk Sponsoring is mogelijk. Klik hier voor alle informatie of neem contact op via sponsoring@sdokorfbal.nl

Excellente Vriend (€ 200,- per jaar)

• Toegang tot de “Vrienden van SDO” dag
  • Gratis koffie bij thuiswedstrijden op het veld