Contributie

Binnen de korfbalsport zijn er verschillende leeftijdscategorieën. Op basis van je leeftijd word je ingedeeld in een categorie en in een team. De contributie die je voor je lidmaatschap betaald is afhankelijk van je leeftijd. In onderstaande tabel zie je wat je aan contributie aan SDO verschuldigd bent. We gaan daarbij altijd uit van je leeftijd per 1 oktober van het lopende verenigingsjaar.

Leeftijdscategorie Contributie seizoen 2020-2021
Vanaf 24 jaar € 234,-
Van 19 – 23 jaar € 210,-
16-18 jaar € 177,-
12-15 jaar € 133,-
7 -11 jaar € 132,-
3 – 6 jaar (Kangoeroe/Welp) € 59,-
Algemeen reserve of niet-spelend lid € 95,-
Trimmers € 159,-

Algemeen reserve spelers trainen niet, en spelen af en toe een wedstrijd om een team compleet te maken. Zij kunnen dus opgeroepen worden.

Niet-spelende leden zijn leden die wel contributie betalen maar niet spelen. Indien gewenst kan je dan wel trainen. Ook kan je meedoen aan alle georganiseerde activiteiten.

De trimmers is een groep die onder leiding van een enthousiaste trainster op zaterdagochtend allerlei activiteiten doen van hardlopen tot voetballen en andere spellen.